FAQ

Wanneer kan ik afhalen?

Afhalen kan op de vermelde openingsuren op de website. Indien een ander tijdstip gewenst gelieve contact op te nemen. Dit kan via het contactformulier of aan het einde van je bestelling via het opmerkingenveld.

Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Ja dat kan! Naargelang de voorraad van de gekozen producten kunnen deze de dag erna al beschikbaar zijn. Je kan zelf de afhaling aanduiden en dit al een week op voorhand.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons onmiddellijk telefonisch op de hoogte te brengen of dit door te geven via het contactformulier. Je mag een snelle oplossing verwachten.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Dit kan zeker! We raden ook aan om de bestelling nogmaals te herhalen bij telefonisch contact zodat deze zeker correct wordt genoteerd om misverstanden te vermijden. Alvast bedankt!

Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe werkt dat?

Bij het online bestellen van de producten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons (telefonisch of via het contactformulier), dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. We verwijzen hier ook graag naar onze Algemene Voorwaarden bij annulatie.